SAATÇİ “FETHİYE BELEDİYESİ 1999 DAN BERİ TASARRUF YAPIYOR”

 

Fethiye Belediye Başkanı Behçet Saatçi, tasarruf tedbirleri ile ilgili olarak sosyal medyadan bir paylaşımda bulundu.Paylaşım şu şekilde;

Fethiye Belediyesi kurumunun başındaki kişi olarak belirtmeliyim ki;
Belediyemizin bir tane personeline borcu yoktur!
Belediyemizin bir resmi kuruma dahi tek kuruş borcu yoktur!
Saygıdeğer Fethiyeliler şahsımı göreve getirdiği günden bu yana şehir içinde zorunlu olmadıkça makam arabası kullanmadım.
Cari hesaplardan müteahhit firmalara 10 milyon civarında borcumuz var. Bunları da kısa vadede hallediyoruz! Az yapıyoruz, çok yapıyoruz. Ama Fethiye için bir şeyler yapmaya çalışıyoruz.
‘Tasarruf’ kelimesinin çok telaffuz edildiği bu günlerde söylüyorum ki;
Fethiye Belediyesi, dün-bugün değil, 1999 yılından bu yana tasarruf yapmaktadır!

 

Loading

Yorum Yaz

Yandex.Metrica
Muğla Drone Çekimi