İLK ŞAMPİYONASINDA TÜRKİYE 2.Sİ OLDU

Erzincan’da yapılan Muaythai Türkiye Şampiyonasında Dalaman Belediye spor kulübü sporcusu Büşra Kuru Türkiye 2.si olarak şampiyonayı tamamladı. İlk şampiyonasında başarıya ulaşan sporcunun hocası Hamit Okur, başta ailesi olmak üzere tüm katkıda bulunanlara teşekkür etti.

Loading

Yorum Yaz

Yandex.Metrica
Muğla Drone Çekimi