Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Şaşmaz’ın eşi Rabia Şaşmaz, Muharrem ayı sebebiyle Dalaman Belediyesi Zübeyde Hanım Kadın Sağlıklı Yaşam Sanat ve Kültür Merkez’inde aşure dağıttı.
Yaklaşık 500 kişiye aşure dağıtımı yapılan etkinlikte bir konuşma yapan Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Şaşmaz “Burada 2 kişinin yaşaması yerine bugün için bine yakın insanımızın faydalanacağı bir kültür, sanat ve spor merkezi oluşturduk, bugünkü aşure dağıtımından ötütü eşime ve tüm katılımcılara teşekkür ediyorum ” dedi.



