Vali Civelek, İl Emniyet Müdürü Hakan Çetinkaya’dan brifing aldı

Geçtiğimiz hafta Muğla’daki görevine başlayan Muğla Valisi Esengül Civelek, İl Emniyet Müdürlüğünü ziyaret etti.

İl Emniyet Müdürü Hakan Çetinkaya, müdür yardımcıları, ilçe müdürleri ve şube müdürleri tarafından karşılanan Vali Civelek, İl Emniyet Müdürü Hakan Çetinkaya’dan yapılan çalışmalar hakkında brifing aldı.Çetinkaya, Vali Civelek’e yeni görevinde hayırlı olsun dileklerinde bulundu.Muğla’da görev yapmaktan büyük onur, gurur ve mutluluk duyduğunu aktardı.

Yorumlar (0)
Yorum Ekle