Dalaman Belediyesi tarafından düzenlenen kuruluşunun 50.yılı kutlamalarının son gününde Gece Yolcuları konseri öncesi pasta kesildi.Kuruluş pastası kesiminden önce bir konuşma yapan Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Şaşmaz “Bu güne kadar belediyemizin her aşamasında görev yapanlara , yaşayanlara sağlıklı günler, vefat edenlere Allah’tan rahmet diliyorum, emeği geçen her personeli başkanından işçisine kadar saygı ile anıyorum” dedi.Sahneye çıkan daire amirleri ve personel ile pasta kesildi.
Pasta kesim törenine meclis üyeleri Ülkü Yeşiltuna ve Ahmet Orhan ile Dalaman CHP İlçe Başkanı Kamil Ayhan Öner de katıldılar.



