40 YILLIK SEVGİLİLER BULUŞTU

Dalaman Belediye Başkanlığı tarafından geleneksel hale getirilen “sevgililer günü” buluşması 40 yıl ve daha üzeri evli olan çiftlerin biraraya getirilmesi ile bu yıl da gerçekleştirildi.Dalaman Belediyesi Mehmetçik Parktaki buluşmaya 70’in üzerinde çift katılırken yapılan ikramlar ile güzel bir sürpriz yapıldı.Çiftlere Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Şaşmaz tarafından kahve fincanı hediye edildi.Başkan’ın eşi tarafından da çiftlere karanfil verildi.Yemek sonunda dua okundu.

Loading

Yorum Yaz

Yandex.Metrica
Muğla Drone Çekimi