ZABITA HAFTASI KUTLANDI,MUSTAFA İLHAN ANILDI.

Zabıta Teşkilatının 194.kuruluş yıldönümü hafta dolayısıyla kutlandı.Bu yıl Dalaman Belediye Zabıtasının ev sahipliğinde yapılan törenler Cumhuriyet Meydanında çelengin konulması ile başladı.Törene Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Karakuş, İlçe Jandarma Komutanı Yzb.Can Ünal, Emniyet Müdürü Ali Özher, Dalaman Belediye Başkan Yardımcısı Hüseyin Ertuğrul, Ortaca Belediye Başkan Yardımcıları, Dalaman Belediye Zabıta Müdürü Tülay Koyuncu, Ortaca Belediyesi Zabıta Müdürü Murat Akçay, Büyükşehir Belediyesi zabıtas görevlileri katıldılar.Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından Dalaman Belediyesi Zabıta Müdürü Tülay Koyuncu tarafından günün anlam ve önemini belirten konuşma yapıldı.Daha sonra Kayacık tesislerinde verilen kahvaltıdan sonra zabıta teşkilatı için dua okundu ve yakın zamanda ani ölümü ile üzüntü yaratan ve bir dönem Dalaman Belediyesi Zabıtası olarak ta görev yapan Mustafa İlhan anıldı.Hediye ve ikramların ardından Zabıta Haftası kutlamaları sona erdi.

DALAMAN ZABITAZABITA HAFTASI
Yorumlar (0)
Yorum Ekle