SÜSLÜ KADINLAR BİSİKLETLERİYLE DALAMAN CADDELERİNİ RENKLENDİRDİ

Her yıl geleneksel hale gelen Süslü Kadınlar Bisiklet Turu Dalaman da yapıldı.Otomobilsiz Kent sloganı ile yapılan etkinliğe 50 civarında kadın katıldı.Dalaman Seyfettin İnce caddesi Velomaris önünden başlayan etkinliğe Dalaman İlçe Emniyet Müdürlüğü trafik şube ekiplerince de güvenlik önlemleri alınırken güzergah sonunda Rengarenk sanat okulu öğrencileri tarafından Mehmetçik parkında konser verildi.

Yorumlar (0)
Yorum Ekle