Muğla İyi Parti İl Başkanı İncilay Gezgin Şekerdağ 26 temmuz günü yapılacak olan olağan Muğla İl Kongresi öncesi ilçeleri gezdi.Dalaman İyi Parti İlçe Başkanı Bahadır Bakırcı ve ilçe yönetim kurulu üyeleri ile de biraraya gelen ve il başkanlığı için tekrar adaylığını açıklayan Şekerdağ gündeme dair dalamantv-Ethem Ersen’e önemli açıklamalarda bulundu.Son yerel seçim, ittifaklar, aday belirlemede sandık talebi, CHP ile ilişkiler ve artan il delegesi konusunda da bilgiler veren Şekerdağ, bir soru üzerine son olarak Muğla Büyükşehir Belediye başkan adayı olan (bağımsız) Behçet Saatçi ile ilgili olarak “ona kapımız daima açık, milletin refahını ve demokrasiyi isteyen herkese kapımız açıktır,hedefimiz iktidardır, güçlendirilmiş parlamenter sisteme dönülerek tek adam yönetimizin sona ermesidir ” dedi.Muğla da Pınar Gültekin’in şahsında kadın cinayetlerine de değinen Şekerdağ, konuşmasının sonunda kurban bayramı mesajı da iletti.Dalaman İlçe Başkanı Bahadır Bakırcı da bayram için iyi dileklerde bulunurken “genç ve dinamik bir ekiple Dalaman halkının desteklerini bekliyoruz” dedi.