Marmaris Belediyesi Hayvan Rehabilitasyon Merkezi’ni ortaokul
öğrencileri ziyaret etti. Beldibi Sıtkı Zaralı Ortaokulu’nun 52
öğrencisi, öğretmenleriyle birlikte “Patili dostlarımıza bir yuva da
bizden”adlı proje başlattı.
Öğrenciler, 2 ay süreyle velilerinin ve öğretmenlerinin desteğiyle
çeşitli büyüklüklerde 30 adet köpek kulübesi yaptı. Kulübelerini
boyayıp, süsleyen öğrenciler, üzerlerine isimlerini de yazarak,
projelerini tamamladı. Öğrenciler, hazırladıkları kulübeleri, Marmaris
Belediyesi Hayvan Rehabilitasyon Merkezi’ne getirdiler. Öğrencileri,
Belediye Başkan Yardımcısı İhsan Öztürk, merkez girişinde karşıladı.
Öğrenciler, yanlarında getirdikleri 15 kilo kuru mama ve kulübelerini
teslim etti. Rehabilitasyon merkezini gezerek hakkında bilgi aldılar.