Kaymakam Ali GÜLDOĞAN’ın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlama mesajı

“Türkiye Büyük Millet Meclisi`nin açılışının 99. yıldönümünü ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutlamanın gururu ve mutluluğu içerisindeyiz. Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin 23 Nisan 1920 günü açılması ile millet egemenliği resmen hayata geçirilmiş; bu önemli gün, Cumhuriyetimizin kurucusu  Mustafa Kemal Atatürk tarafından millet egemenliğini sonsuza kadar koruyacak olan çocuklara Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı olarak armağan edilmiştir.  23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Dünyada kutlanan tek çocuk bayramı olma özelliğiyle; coşkumuzu, sevincimizi dünya çocuklarıyla paylaştığımız; dostluk, kardeşlik ve barış mesajlarını çocuklar aracılığıyla bir kez daha yinelediğimiz özel bir bayramdır. Geleceğin yetişkinleri olacak, topluma yön verecek çocuk ve gençlerimizi; ülkesini ve milletini seven, demokrasiye ve hukuk kurallarına saygılı, onurlu ve çalışkan, hayatın tüm güçlükleri ile baş edebilecek ölçüde donanımlı ve yetenekli bireyler olarak yetiştirilmelerini sağlamak, ortak sorumluluğumuz ve hedefimizdir. Bu duygularla, başta Cumhuriyetimizin ve Türkiye Büyük Millet Meclisimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ü, silah arkadaşlarını, aziz şehit ve gazilerimizi, minnet ve şükranla anıyor; Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılışının 99. yılını, Milletimizin ve Cumhuriyetimizin teminatı olan çocuklarımızın ve tüm dünya çocuklarının 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutluyorum.”  

Yorumlar (0)
Yorum Ekle