KASKLARINI TAKTILAR FORMALARI KAPTILAR

Dabisde Dalaman Bisiklet derneği tarafından organize edilen “kaskını tak formanı kap “etkinliği Dalaman Mehmetçik parkında yapıldı. Etkinliğe Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Şaşmaz, Dabisde Başkanı Bülent Özel, Dabisde üyeleri ve bisikletliler, öğrenci ve aileler katıldılar. Dabisde Başkanı Bülent Özel’in, ileri tarihlerde yapılacak organizasyonlar ile ilgili bilgilendirme sunumunun ardından Umke görevlisi tarafından bisiklet sürücülerine önemli uyarılar ve bilgiler verildi. Daha sonra formaların sponsoru olan Yeşil Karadeniz Unlu Mamülleri temsilcisine Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Şaşmaz tarafından plaket verildi. Kaskını alan ve müracaat eden bisiklet sürücülerine formaları verildi. Bisiklet sürücüleri Atatürk caddesi boyunca birlikte bisiklet sürdüler ve etkinlik toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.

Yorumlar (0)
Yorum Ekle