İLK DEPLASMAN PUANI MUĞLA DAN

Dalaman Belediyespor Muğla Süper Amatör kümede deplasmanda karşılaştığı Muğla Üniversitesi Spor ile 0-0 berabere kalarak ilk deplasman puanını aldı.Ligin iddialı takımı karşısında önemli gol pozisyonları yakalamasına rağmen bunları gole çeviremeyen Dalaman Belediyespor rakibinden 1 puanı almasını bildi.Dalaman Belediyespor 22 aralık pazar günü Dalaman da Göcek spor’u konuk edecek.Muğla maçı öncesi taraftarlar adına destek için soyunma odasına gelen Menderes Öztürk sporculara başarılar diledi.

Yorumlar (0)
Yorum Ekle