Dalaman Belediyespor Muğla Süper Amatör kümede deplasmanda karşılaştığı Muğla Üniversitesi Spor ile 0-0 berabere kalarak ilk deplasman puanını aldı.Ligin iddialı takımı karşısında önemli gol pozisyonları yakalamasına rağmen bunları gole çeviremeyen Dalaman Belediyespor rakibinden 1 puanı almasını bildi.Dalaman Belediyespor 22 aralık pazar günü Dalaman da Göcek spor’u konuk edecek.Muğla maçı öncesi taraftarlar adına destek için soyunma odasına gelen Menderes Öztürk sporculara başarılar diledi.