GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI ÇELENK SUNUMU İLE BAŞLADI

Atatürk’ün Türk Gençliğine bir bayram olarak armağan ettiği 19 mayıs Gençlik ve Spor Bayramı çelenk sunumu Dalaman Atatürk Anıtında yapıldı.Koronavirüs salgını sebebiyle sosyal mesafe ve maske kuralına dikkat edilen törene Dalaman İlçe Milli Eğitim Müdürü Taner Şen, İlçe Gençlik ve Spor Müdür Vekili Hakan Semerci, Ak Parti Dalaman İlçe Başkanı Şefik Oğuz ve yönetim kurulu üyeleri, CHP Dalaman İlçe Başkanı Sezer Durmuş ve yönetim kurulu üyeleri katıldılar.İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü çelenginin sunumunun ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile tören sona erdi.

Gençlik ve Spor Bayramı sebebiyle Başta Atatürk caddesi olmak üzere tüm caddeler Atatürk posteri ve Türk Bayrakları ile donatılırken balkonlar ve işyerlerine de bayraklar asıldı.

19 MAYIS ÇELENK SUNUMUDalamanGENÇLİK VE SPOR
Yorumlar (0)
Yorum Ekle