DEĞİŞİME ,DÖNÜŞÜME İNANARAK GELİYORUZ

Dalaman Esnaf ve Sanatkarlar Odası olağan genel kurulu 21 Ocak Pazar Günü Dalaman Belediyesi Kültür Merkezinde yapılacak. Seçimli kongrede mevcut başkan Şevket Takar’ın yanısıra İsmet Akdeniz de aday olduğunu açıkladı. İsmet Akdeniz adaylığını yazılı bir basın açıklaması ile duyurdu. Basın açıklaması şu şekilde;

“Dalaman Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanlığına adayım. Dalamanlı esnaf ve sanatkarların haklarını korumak, onlara en iyi hizmeti vermek için adayım. Esnaf ve sanatkarlar yükümüz değil gücümüz olmalı, vizyon sahibi temsil edebilirlik, her platformda Dalaman esnafını gündeme taşıyabilecek, her üyenin derdini dinleyebilecek ve buna çözüm bulabilecek bir yönetim anlayışını hakim kılabilmek için adayım. Biz, esnaf odası olarak Dalamanın en büyük sivil toplum örgütüyüz. Biz istersek Dalaman da birlikte yapamayacağımız hiçbir iş aşamayacağımız hiçbir konu yoktur. Esnaf Odasındaki koltukları “geçim kapısı” olarak görenler buralara aday olmamalı, biz bu mantığa karşıyız. Ekibimizle birlikte oturacağımız koltuktan güç almak için değil, o koltuğa güç katmak için adayız. Ben buradan esnaf kardeşlerime “ Yağmurda birlikte ıslanalım ama güneşi de birlikte yaşayalım” diyorum. Esnafa hizmet edecek inanmış insanlarla yola çıktık, değişime inanan esnaflarımızın doğru kararı vererek kendilerine en iyi hizmeti verecek bizleri seçeceklerini düşünüyoruz. Çıktığımız bu yolda bizleri destekleyen tüm esnaf ve sanatkar kardeşlerimize şimdiden teşekkürlerimi bir borç bilirim.” İsmet Akdeniz . Dalaman Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkan Adayı. Cep Tel: 0533 669 66 31

Yorumlar (0)
Yorum Ekle