Muğla Süper Amatör liginde mücadele eden Dalaman Belediyespor’un iç sahadaki mağlubiyetleri sürüyor.Dalaman Belediyespor evinde konuk ettiği ligin iddialı takımlarından Seydikemer Belediyespor’a 33.dakikada yediği penaltı golü ile boyun eğdi.Karşılaşmayı Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Karakuş ,klüp başkanı Hüseyin Ertuğrul, Muğla ASKF Başkanı Mehmet Top da izledi.