DALAMAN MİLAS’I 2-0’LA GEÇTİ

Muğla Süper amatör liginde mücadele eden Dalaman Belediyespor evinde oynadığı 2.maç olan Yeni Milasspor maçında da galibiyete imza attı.Misafir takımın da seyircisinin bulunduğu ve Dalgakıran taraftar grubunun da destek verdiği dolu trübünler önünde oynanan karşılaşmada Dalaman Belediyespor maçın 2.yarısında Okan Teke ve Cengiz Özyaycı’nın ayağından bulduğu gollerle 2-0 galip gelmeyi bildi.Maçı Muğla Milletvekili Suat Özcan, Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Karakuş,Ak Parti Dalaman İlçe Başkanı Şefik Oğuz, eski kulüp başkanları Halil Çalış,Selahattin Özen izlediler.Çok sayıda bayan seyircinin de takip ettiği maç sonrası soyunma odasını ziyaret eden Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Karakuş ve Kulüp Başkanı Hüseyin Ertuğrul oyuncuları ve teknik heyeti tebrik ettiler. Muğla Milletvekili Suat Özcan da Dalaman seyircisine gösterdiği centilmenlikten ötürü teşekkür etti ve her iki takıma da önümüzdeki maçlarda başarılar diledi.

Yorumlar (0)
Yorum Ekle