“Türkiye Cumhuriyeti Devletinin kurucusu Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ü aramızdan ayrılışının 81. yıl dönümünde rahmet, minnet ve saygıyla anıyoruz.
Kurtuluş destanının en büyük kahramanı, bağımsızlığın simgesi Büyük Önder ATATÜRK hiç kuşkusuz tüm dünya devletleri tarafından da örnek alınan, sevgi ve saygı ile anılan büyük bir devlet adamıdır. Büyük önder ülkemizin dört bir yandan düşman işgali altında bulunduğu bir zamanda, yok edilmek istenen milletimizi, milli birlik ve beraberlik çatısı altında toplayarak zafere ulaştırmıştır.
ATATÜRK’ün aramızdan ayrılışının yıldönümünde bizlere düşen en önemli görev, birlik ve beraberlik içerisinde hatırasına, eserlerine ve ideallerine sahip çıkmak, Türkiye Cumhuriyetini çağdaş medeniyetler seviyesinin üzerine çıkarmak ve sonsuza kadar yaşatmak için çok çalışmaktır.
Bu duygu ve düşüncelerle; Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ü, silah arkadaşlarını, istiklal mücadelemizin tüm kahramanlarını bir kez daha rahmet, minnet ve saygıyla anıyorum. Ruhları Şad olsun.”