Dalaman Belediye spor Kulüp başkan yardımcısı Yusuf Köş, bu yıl Dalaman Belediyespor maçlarında aleyhte verilen kararlar sebebiyle büyük bir mağduriyet ve haksızlık yaşadıklarını belirtti. Köş yaptığı açıklamada “biz 12 maç oynadık ve bunun 4’ünde Turgutreis maçındaki hakem görevli idi, biz bu lige figüran olsun diye mi konduk, yazıktır, bunca masraf ediliyor, belediyemiz ve vatandaşlar, katkıda bulunanlar bu derece emek sarf ediyorlar ancak haftalardır hakkımız yeniyor” dedi. Turgutreis deplasmanında ilk yarı takımı sindirmek için 7 adet sarı kart gösterildiğini belirten Köş, takım kaptanımız bile takım adına konuştu diye kart görüyor, bu ligin şampiyonu belli ise bize figüranlık mı yaptırıyorlar, hakem atamaları bir rezalet, Dalaman olarak Muğla’da bir yöneticimiz yok, ancak neredeyse kendi evimizdeki maçlara bile mağlup başlıyoruz, bizim temennimiz adaletli yönetim yapılmasıdır, federasyon temsilcilerini hakkaniyete davet ediyorum” dedi.
Dalaman Belediyespor, Muğla İl sınırları içindeki en üst yerel lig olan Süper Amatör liginde 12 maçta 3 galibiyet 3 beraberlik ve 6 yenilgi ile -7 gol averajı ve 12 puanla 12 takım arasında 8.sırada yer alıyor.