BELEDİYE BAŞKANINDAN TRANSFER VE DESTEK SÖZÜ

Dalaman Belediyespor’un taraftar grubu olan Dalgakıran üyeleri Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Karakuş’u makamında ziyaret ettiler.Taraftar grubu ziyaretle ilgili olarak yaptıkları açıklamada şunları dile getirdiler; “

Dalgakıran Taraftar Grubu olarak, Dalaman Belediye Başkanımız Sayın Muhammet KARAKUŞ’u, Makamında ziyaret ettik.Sezon başından itibaren, gerek iç sahamızda gerekse deplasmanda oynadığımız maçlarda, Dalgakıran Taraftar Grubumuza verdikleri desteklerden dolayı kendilerine teşekkürlerimizi ilettik.Sağlam adımlar atarak ilerleyen Dalaman Belediye Spor’umuzun doğru yolda olduğunu belirterek, bu yolda Asla Yalnız Yürümeyeceğinin sözünü verdik. Futbol Takımımızın; Ümit ÖZEN Hocamızın liderliğiyle beraber, günden güne daha iyi noktalara geleceğine inancımız tamdır. Görüleceği üzere; “Yönetim, Futbolcu, Taraftar” 3’lüsünün Dalaman’da artık “Bir Bütün” olduğu aşikardır!..Bugünden itibaren daha yapıcı adımlar atacağımızı ve başarıyı isteyen bir “Dalaman” için tüm gücümüzle mücadele edeceğimizi belirtmek isteriz…Müjdeler olsun ki; başarı için gereken maddi manevi her türlü destek hususunda Dalaman Belediye Başkanımız Sayın Muhammet KARAKUŞ’tan söz almış bulunmaktayız. Ligimizin ikinci devresine saha içi ve saha dışı olarak en üst seviyede gireceğimiz konusunda inancımız tamdır. Şimdi bizlere düşen, Dalaman Belediye Spor’umuzu daha fazla sahiplenip, tüm gücümüzle destek vermektir.Bilinmelidirler;
Amatör Liglerin Profesyonel Sahipleri olarak, Trübünde Asla Yenilmeyeceğiz !..Dalgakıran Taraftar Grubu

Yorumlar (0)
Yorum Ekle