Dalaman Belediyespor’un taraftar grubu olan Dalgakıran üyeleri Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Karakuş’u makamında ziyaret ettiler.Taraftar grubu ziyaretle ilgili olarak yaptıkları açıklamada şunları dile getirdiler; “
Dalgakıran Taraftar Grubu olarak, Dalaman Belediye Başkanımız Sayın Muhammet
KARAKUŞ’u, Makamında ziyaret ettik.Sezon başından itibaren, gerek iç sahamızda
gerekse deplasmanda oynadığımız maçlarda, Dalgakıran Taraftar Grubumuza
verdikleri desteklerden dolayı kendilerine teşekkürlerimizi ilettik.Sağlam
adımlar atarak ilerleyen Dalaman Belediye Spor’umuzun doğru yolda olduğunu
belirterek, bu yolda Asla Yalnız Yürümeyeceğinin sözünü verdik. Futbol
Takımımızın; Ümit ÖZEN Hocamızın liderliğiyle beraber, günden güne daha iyi
noktalara geleceğine inancımız tamdır. Görüleceği üzere; “Yönetim,
Futbolcu, Taraftar” 3’lüsünün Dalaman’da artık “Bir Bütün”
olduğu aşikardır!..Bugünden itibaren daha yapıcı adımlar atacağımızı ve
başarıyı isteyen bir “Dalaman” için tüm gücümüzle mücadele edeceğimizi
belirtmek isteriz…Müjdeler olsun ki; başarı için gereken maddi manevi her
türlü destek hususunda Dalaman Belediye Başkanımız Sayın Muhammet KARAKUŞ’tan
söz almış bulunmaktayız. Ligimizin ikinci devresine saha içi ve saha dışı
olarak en üst seviyede gireceğimiz konusunda inancımız tamdır. Şimdi bizlere
düşen, Dalaman Belediye Spor’umuzu daha fazla sahiplenip, tüm gücümüzle destek
vermektir.Bilinmelidirler;
Amatör Liglerin Profesyonel Sahipleri olarak, Trübünde Asla Yenilmeyeceğiz !..Dalgakıran
Taraftar Grubu