BAŞKANDAN GALİBİYETE TEŞEKKÜR VE PRİM DOPİNGİ

Haftasonu ilk iç saha maçında Düğerek Güneş sporu 3-1 yenen Dalaman Belediyespor’un antrenmanını Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Karakuş ve Kulüp Başkanı Hüseyin Ertuğrul ziyaret ettiler.Galibiyetten dolayı teşekkür eden ve oyuncuları tebrik eden Karakuş ve Ertuğrul desteklerinin süreceğini ifade ettiler.Seydikemer maçına da geleceklerini ifade eden başkanlar, galibiyet dolayısıyla futbolculara primlerini bizzat verdiler.Toplu fotoğraf çekimi sonrası Dalaman Ultraslan temsilcisi Kaan Pehlivan da tribünde her türlü desteği verdiklerini ve diğer takım taraftarlarını da birlikte destek olmaya çağırdıklarını söyledi.

Yorumlar (0)
Yorum Ekle