Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Şaşmaz, 10 ocak çalışan gazeteciler günü sebebiyle Dalaman ve bölgede faaliyet yapan gazetecilerle Kayacık tesislerinde kahvaltıda bir araya geldi.Kahvaltıya gazeteciler, muhabirler, radyo mensupları, ajans muhabirleri,internet haber sitesi editörleri, yerel televizyon temsilcileri , Belediye Başkan Yardımcısı Ramazan Ontaş,Meclis üyesi Emine Karakuş Güven, CHP Kadın Kolları Başkanı Gülay Sönmez ve ilçe yönetim kurulundan bazı üyeler katıldılar.Dalaman Belediye Başkanı Muhammet Şaşmaz yaptığı konuşmada “10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü nedeni ile bölgemizde yayın yapan gazeteci arkadaşlarımız ile Kayacık Sahilimizde hizmete açmış olduğumuz tesisimizde kahvaltıda bir araya geldik.Kendilerine günün hatırası olsun diye hediye takdim ettik.Yapmış olduğumuz davete icabet ederek bizlerle beraber olan tüm gazeteci arkadaşlarımıza ve tesisimizde çalışan personellerimize teşekkür ediyorum.
Gazetecilik, halkın haber alma özgürlüğüne aracı olan bir meslektir. Kamuoyunu bilgilendirmek amacıyla doğru ve tarafsız bir şekilde hareket ederek fikirlerini özgürce paylaşmak için mücadele veren tüm emekçi gazeteciler zor şartlarda çalışıyor. Maalesef ülkemizde özgür olması gereken basın sektörü gittikçe yapılması en zor, en tehlikeli mesleklerden biri haline gelmiştir. Dünyada demokrasinin güçlü olduğu hiçbir ülkede bu tür acı tablolar görülmez. Aldıkları bilgiyi hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde halka ulaştırmak gibi bir kamu görevi yapan basınımızın özgürce hareket etmeleri gerektiği inancımla tüm gazetecilerin maddi ve manevi olarak daha çağdaş ve demokratik şartlarda görevlerini yapabilmelerini diliyorum. Gece gündüz demeden çalışarak halkın haber alma ve bilgi edinme hakkı için mücadele eden, çalışan, çalışamayan tüm emektar basın mensuplarına en derin saygılarımı ve sevgilerimi sunarak, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutluyorum.” Dedi.